Wednesday, March 24, 2010

Lubage esitleda: Mr Sool ja Mrs Pipar

Mõned nädalad tagasi, kui ema ja Pauliga Rakveres šoppamas käisime ning viimane parasjagu üht riidepoodi laastama läks, nagu ikka, astusime meie emaga sisse mööblipoodi, kus peale meie vist ühtki teist mööblihuvilist ei viibinudki. Seal, laudade-toolide-voodite-riiulite jms keskel, nagu välk maitseaineteanumate taevast aga, olid NEMAD!

Neid oli seal igasugu värve, aga minu silmale mõjub viimasel ajal (lisaks lammastele) üliägedalt (positiivses mõttes) just nimelt punane. Ma olin neist suhteliselt väga palju vaimustunud. Ema arvates olid nad samuti väga toredad. Aga kuna mul otseselt neid niiväga vaja ei läinud ning ega nad nüüd soola-pipratopsikeste kohta just väga odavad ka polnud (saja krooni kanti), siis ma neid esialgu ostma ei tormanud.

Kui me aga poes ringi peale olime teinud ning uuesti NENDE juurde tagasi jõudsime ning ma jällegi punamehikeste toredust imetlema jäin, tuli tore mööblipoe müüja, vanemas eas naisterahvas (kelle puhul olime emaga mõlemad kindlad, et olime teda kuskil varem kohanud, aga kus, seda ei suutnud välja mõelda) meie juurde ning pakkus välja (ilmselt seetõttu, et ta oli märganud minu ülevoolavat vaimustust nende suhtes; või hoopistükkis sellepärast, et keegi teine nende toreduste suhtes varem väga huvi ei olnud tundnud), et annab meile nad soodushinnaga.
Lisaks sellele arvas ta lahkelt, et võiksime ka värve vahetada- võtta nt ühe punase ja teise valge, ühe sinise ja teise kollase soola-pipramehikese. Seda ma aga ei soovinud, kuna kuidas ma saaksin KAHTE PUNAST teineteisest lahutada...See oleks ju kõige julmem tegu üldse.

Aga, nagu arvata võibki, ei saanud ma sellisest lahkest pakkumisest kuidagi kõrvale põigelda ning tõin nad siis lõpuks ikkagi enda juurde koju! Sain lausa mitukümmend krooni odavamalt. Nii vahva, et mõnes kohas nii toredaid müüjaid leidub! Nüüd nad kenasti tšillivad ja hängivad kahekesi köögis mu maasikakirju lauakatte peal ning pidulikumal puhul tulevad ka suurema toa laua peale külalisi lõbustama. Sellised vahvad tegelased on mul! :)

2 comments:

J. said...

Oh jeerum! Kas sa ka tead, et ma olen su punaste sõprade valget ja musta sugulast juba tükk aega jahtinud, aga pole seni neid kuskilt leidnud?! Kui neid kord poes nägin, võlusid nad mind koheselt, aga miks ma neid tookord ära ei ostnud, seda ma enam ei mäleta ning hiljem pole ma neid enam seal poes kohanud...igatahes tore, et sul punased endale koju õnnestus meelitada:D

Kata said...

Ma ei teagi, mis selle poe nimi oli, aga kui ma nüüd vaatan, siis Põhjakeskuses on sellised mööblipoed nagu Mööbliait ja Mööbel.ZIP. Pigem ehk oli Mööbliait, kuigi seal peaks teoorias hoopitsükkis antiikmööblit müüdama, seal oli aga küll pigem selline kaasaegsem värk..Ei oskagi nüüd kohe seisukohta võtta. Vast kohtad neid ikka kuskil kunagi :) Hoia silmad lahti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...