Monday, May 24, 2010

Peedi-juustumääre väikese kõrvitsaseemnega

Olin peedisalati tarbeks ahjus kohe rohkemas koguses peeti röstinud ja kuna mul leidus külmkapis ka veidi kodu- ning riivjuustu, otsustasin neist ühe toreda võileivakatte valmis mikserdada. See tuli üllatuslikult kohe väga maitsev ning teen seda kindlasti edaspidigi. Kui kellelgi veel mõni peedipoiss üle on, võib sama katsetada!


Vaja läheb:
  • Keedetud/röstitud peeti
  • Kodujuustu/pakikohupiima
  • Riivjuustu (suitsujuust annab eriliselt hea maitse!)
  • Röstitud kõrvitsa- või päevalilleseemneid
  • Soola
  • Küüslaugusoola
  • Tšillipipart
  • Küüslaugupipart
  • Kes soovib veidi vedelamat määret, võib lisada tilgakese maitsestamata jogurtit, keefiri või hapukoort
Koguseid saab igaüks endale meelepäraselt varieerida. Ma ei mõõtnud täpselt, aga poole kesmise suurusega röstpeedi kohta kasutasin vast umbes 75-100 g kodujuustu ning pool peotäit riivjuustu. Kõrvitsaseemneid lisasin vast umbes 2 teelusikatäit. Tunde järgi on aga kõige parem teha :)

Tee nii:
1. Riivi peet või haki pisemateks tükikesteks. Tõsta kausikesse.
2.
Lisa peedi hulka ka kodujuust, riivjuust, seemned ning maitseained.
3.
Püreesta komponendid saumiksri või köögikombaini abil ning määri kohe leivale/saiale.
4.
Säilita külmkapis karbikese sees.

Lihtne, kiire ning väga nämm! Atraktiivset värvi samuti!

Saib ja kurk on ka peedi sõbrad

3 comments:

Unknown said...

Seda määret mulle meeldib ka süüa, kiitos

Kata said...

Mulle ka!

Kata said...

Ole hyvä!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...